wtorek, 16 czerwca 2009

Completely Virgin In This Matter

Jeśli chodzi o ścisłość ten blog to mój pierwszy tego typu wybryk w Internecie, dlatego mam szczerą nadzieję, ze mogę liczyć na waszą pomoc i krytyczne (ale nie za bardzo, litości!) komentarze, które pozwolą mi dorównać innym modowym ikonom światowej szafiologii (szafiografii? ;P)
Po tym oficjalnym wstępniaku (jej, naprawdę cięzko jest zacząć!) moze teraz kilka słów o mnie.
Po pierwsze wyjaśniając nazwę bloga: ubóstwiam truskawki (pochłaniam je kilogramami) i nienawidzę stosować się do zasad ani w modzie, ani w ogóle w niczym. Za to uznaję kompromisy. Oprócz tego jestem nałogową i nieuleczalną zakupoholiczką ze zdiagnozowaną ostrą psychozą na punkcie butów i pierwszej w życiu czerwonej szminki (lancome l'absolu rouge 151). Efekty widać na załączonym obrazku. To tyle narazie. Naprawdę liczę na pomocne komentarze od was.
Adieu











Posted by Picasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz